آخرین اخبار

اعلامیه‌ی جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان در مورد جرگه‌ی گروه طالبان

گروه ظالم طالبان که از بدو ظهورشان تا امروز از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نکرده اند، با اشغال دوباره‌ی کابل با بی‌رحمی بیشتر محدودیت‌های بی‌سابقه‌ای را بر مردم بویژه زنان اعمال نموده اند. این‌گروه به بهانه‌های مختلف مردم را بازداشت، شکنجه و به قتل می‌رسانند که با گذشت هرروز اعمال ضدانسانی‌ و اسلامی‌شان برای […]

اشتراک گذاری
30 مرداد 1401
922 بازدید
کد مطلب : 446
گروه ظالم طالبان که از بدو ظهورشان تا امروز از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نکرده اند، با اشغال دوباره‌ی کابل با بی‌رحمی بیشتر محدودیت‌های بی‌سابقه‌ای را بر مردم بویژه زنان اعمال نموده اند.
این‌گروه به بهانه‌های مختلف مردم را بازداشت، شکنجه و به قتل می‌رسانند که با گذشت هرروز اعمال ضدانسانی‌ و اسلامی‌شان برای جهانیان آشکارتر می‌گردد. 
طالبان کشور را در انزوای کامل قرار داده و زندگی را به مردم چنان دشوار ساخته اند که اکثریت آنها از ناگزیری کشور را ترک می‌گویند. این گروه اشغال‌گر در چنین وضیعت آشفته و بی‌اعتمادی، در تلاش است تا با ترفندی زیرنام نشست علما یا جرگه، جامعه جهانی و مردم را فریب دهد و ادعای کسب مشروعیت از راه چنین نمایش‌های اغواگرایانه نماید.
مردم افغانستان و جامعه‌ی جهانی به درستی می‌دانند که به دست‌آوردن قدرت و دوام آن از راه های نامشروع و برخلاف رضایت مردم، نمی‌تواند با ابزارهای متحجرانه و غیرمردمی اعتباری یابد. 
بناً از مردم افغانستان انتظار داریم تا متوجه همه‌ی رفتارهای غیرانسانی گروه طالبان بوده، فریب استفاده ابزاری این گروه را از دین و آنچه آنها به اصطلاح «علما» می‌نامند، نخورند و به نمایش‌های کاذب آنها اهمیتی ندهند. 
ما باور داریم که مردم افغانستان و جامعه‌ی جهانی به این گونه نشست‌های پر ازدروغ و غیر دموکراتیک ارزش نخواهند داد. جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان تنها راه حل مشکل کشور را احترام به حقوق بشر بویژه زنان، مردم سالاری و احترام به اراده‌ی مردم و برگزاری انتخابات می داند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!