آخرین اخبار

اعلامیه‌ی جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان در پیوند به یک سالگی سقوط نظام

یک سال پیش، در چنین روزی بر اثر یک توطئه‌ی از پیش طراحی شده‌‌، نظام به گونه‌ی کامل سقوط کرد و کابل به گروه طالبان واگذار گردید. همزمان با آن مقاومت شکل گرفت، و بخشی از مردم در میدان نبرد ایستادند و تبلیغات دروغین شکست ناپذیری طالبان اشغال‌گر را به چالش کشیدند؛ و بخاطر بر […]

اشتراک گذاری
30 مرداد 1401
861 بازدید
کد مطلب : 436

یک سال پیش، در چنین روزی بر اثر یک توطئه‌ی از پیش طراحی شده‌‌، نظام به گونه‌ی کامل سقوط کرد و کابل به گروه طالبان واگذار گردید. همزمان با آن مقاومت شکل گرفت، و بخشی از مردم در میدان نبرد ایستادند و تبلیغات دروغین شکست ناپذیری طالبان اشغال‌گر را به چالش کشیدند؛ و بخاطر بر قراری یک نظام مردم سالارِ شکل گرفته از اراده‌ی مردم، برگرداندن حقوق انسانی بویژه حقوق زنان، آزادی بیان، تأمین عدالت، ثبات دایمی درکشور، مبارزه با ظلم، اختناق، تبعیض و برتری طلبی و تروریزم بین‌المللی به مقاومت پرداختند.

‏‎در جریان یک سال سلطه‌ی طالبان بر کشور، سرکوب و محروم نمودن زنان از ابتدایی ترین حقوق اسلامی و انسانی، کوچ های اجباری مردم از مناطق‌شان، بازداشت ها، شکنجه و کشتار مردمان ملکی به یک رویه‌ی عادی این گروه تبدیل شده است. نبود واکنش مناسب از سوی نهادهای مدافع حقوق بشر و کشور های جهان، طالبان را در انجام جنایات جسور تر کرد و به تکرار دست به جنایات ضد بشری زدند.

‏‎جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان بار دیگر از رشد سریع و گسترش شبکه های تروریستی در افغانستانِ زیر سلطه‌ی طالبان به منطقه و جهان هشدار داده، نگرانی عمیقش را از تبدیل شدن افغانستان به لانه‌ی امن تروریستان بین‌المللی، بیان می کند.

‏‎مبارزین قهرمان جبهه‌ی مقاومت ملی با قبول تمامی چالش های مبارزاتی، سال سخت، اما پیروزمندانه‌ی را پشت سر گذاشتند؛ طالبان در میدان نبرد روحیه‌ی جنگی شان را باخته اند و نشانه های فروپاشی این گروه اشغال‌گر به روشنی قابل دید است. ما به تعهدمان برای دوام مبارزه تا رسیدن به آزادی ادامه خواهیم داد، خدا با ماست، مردم با ماست و انشالله سرانجام پیروز می شویم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!