آخرین اخبار

اعلامیه‌ی جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان در پیوند به کشته شدن ایمن الظواهری

حمله‌ی هوایی ایالات متحده امریکا بر مقر “ایمن الظواهری” رهبر گروه تروریستی القاعده در قلب کابل و کشته شدن وی بر اثر این حمله، بار دیگر موضع برحق جبهه‌ی مقاومت ملی و ایستادگی اش در برابر گروه طالبان که میزبان خطرناک‌ترین گروه های افراطی و تروریست های بین المللی است را به اثبات می رساند. […]

اشتراک گذاری
30 مرداد 1401
768 بازدید
کد مطلب : 440
حمله‌ی هوایی ایالات متحده امریکا بر مقر “ایمن الظواهری” رهبر گروه تروریستی القاعده در قلب کابل و کشته شدن وی بر اثر این حمله، بار دیگر موضع برحق جبهه‌ی مقاومت ملی و ایستادگی اش در برابر گروه طالبان که میزبان خطرناک‌ترین گروه های افراطی و تروریست های بین المللی است را به اثبات می رساند.
با اینکه رهبر گروه القاعده از بین رفته است، اما در این مدت گروه های تروریستی مانند القاعده فرصت خوبی برای احیای دوباره داشته اند.
سکونت رهبر القاعده در امن ترین نقطه‌ی پایتخت افغانستان، نشانه‌ی روشن از این است که وطن عزیز ما بار دیگر به مرکز تجمع گروه‏های افراطی و لانه‌ی امن برای تروریستان تبدیل شده است، و هر روز از مردم ما قربانی می‏گیرد و کشورهای منطقه و جهان را در معرض تهدید قرار می دهد. 
طالبان وعمل‌کردهای ضد انسانی آن‏ها باعث شده است تا حاکمیت ملی، تمامیت ارضی وحریم هوایی افغانستان بارها توسط نیروهای خارجی نقض گردیده و غرور ملی مردم ما جریحه دار شود. 
جبهه‌ی مقاومت‌ ملی تأکید می نماید که تعاملات نا مناسب با گروه غیر مشروع طالبان و نادیده گرفتن عمق تهدید تروریزم، امنیت کشور های منطقه و فرا منطقه را به چالش جدی تر مواجه خواهد کرد.
جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان با تأکید بر ایستادگی بخاطر ارزش‏های متعالی، و با ذکر اینکه حمله های هوایی بدون در نظر گرفتن واقعیت های عینی در دراز مدت، نتیجه‌ی معکوس خواهد داشت؛ خواستار همکاری تمامی کشورهای منطقه و جهان با مقاومت ملی مردم افغانستان در امر مبارزه با تروریزم جهانی و حامیانشان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!